43 saker i en uttråkad natt

1. Tre namn jag lyssnar till:
jag reagerar på alla namn faktiskt jag reagerade på " Orlando" en gång faktiskt, det var ganska kul. 

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
att jag är en intiativtagare.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Allt i princip, tex. min kropp, näsa, hår, ansikte, fötter, ah ni fattar.

4. Detta är jag rädd för:
Mörker , fy och blä.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Fint väder är bra
Glada människor är bra
Fest är najs.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Kan inte göra volter
Kan inte sjunga, eller jo det kan väll alla men hur  det läte är en annan femma.
kan inte något som har med träslöjd att göra

7. Detta tycker jag om att göra:
Vara med kompisar (fika, festa, kolla film)
Resa och se världen
Ta kort, det tycker jag väldigt mycket om

8. Detta vill jag göra just nu:
Åka utomlands, vilket jag gör med min kusin Frida i maj (Alanya,Turkiet)
De vore häller inte fel att sova.

9. Bästa känslan:
Hm. När man är lycklig och nykär kanske?

10. Värsta känslan:
Ågner.

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Kramgo
Stilig
Humoristisk
Omtänksam
Ha snygga kläder
Lyssna på bra musik
Spontan

12. Är jag kär just nu:
Nej, verkligen inte.

13. Jag vill gifta mig:
Om jag vill gifta mig? Njaaeej, det är jag inte skeptisk om.

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Hjälpa sjuka barn i Afrika
Resa klotet runt och
Träffa Howlin' Pelle ♥

15. Min käraste ägodel:
Min kamera

16. Något jag vill ha i present:
Mobil (Sonyericson satio / nokia e71)

17. Detta har jag på mig just nu:

Kläder

18. Favoritkläder:
Kavaj
Stor tröja
(dock inte ihop)

19. Favoritdjur:
Koalor

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
indianpop
pop/rock
punk/rock!

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
Mr. Brightside - the killers
I stockholm - winnerbäck
Hell no - the hives

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Roligaste: Samhällskunskap/gympa
Tråkigaste: histonia/spanska

23. Stjärntecken:
Oxe.

24. En bok jag gillar:
klockan 10,31 på morgonen i khao lak

25. En film jag gillar:
Twilight 
New Moon

26. TV-program jag gillar:
Gossipgirl
Ugly betty
Despret housewifes
One three hill

27. Favoritdoft:
Killparfym. Boss in motion ♥

28. Detta äter jag gärna:
Italienskt
Thai

29. Dricker helst:
Sommarmust
Påskmust,
Julmust
 
30. Favoritgodis:
M & M's

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Thailand

32. Färgen på mina ögon:
Brun/gul

33. Min längd:
171cm

34. Jag tror på:
the hives

35. Jag spelar:
The Sims

36. Person jag beundrar:
mina farmorar.

37. Så här bor jag:
i en källare i ett stort hus.

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
ingen

39. Det här gör mig avtänd:
Ohygieniska människor
Dålig andedräkt

40. Favoritfärg:
Rött är snyggt
Svart också

41. En hemlighet jag vet:
Hmm.

42. Den bästa present jag fått:
min kanin Pelle som jag fick på yngre dar.

43. Senast köpta skiva:
Nirvana - Nirvana

Kommentarer
Postat av: Erica C

Fan Emma ibörjan när vi träffades var du suuper mkt kortare än mig du gick till min hals nu är du bara 1 cm kortare helt sjukt

2009-12-24 @ 21:50:49
URL: http://ericasarac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0