Toppen kväll med killarna!

God kväll på er, och speciellt till er nya läsare, min statistik har ökat med 50% vilket jag tycker är svinkul!

I morse försov jag mig så att jag missade mitt tåg, men tur så gick det en buss så att jag kom i tid till skolan. Idag så påbörjade vi vårat foto/redigerings projekt om drömmar, och jag tror att min grupps arbete kommer att bli kanon. Jag hamnade i en toppen grupp vilket är kul! Vi fick även våra datorer idag, dom var snyggare är väntat! Sedan efter lunch så rullade tiden på med redigering och fotografering!
När vi slutat hade jag exakt tio minuter på mig att ta mig från JB till tågstationen, jag hann i sista sekund.Good job Em! På hemvägen pratade jag med Andrea och Sandra och timman kändes som tio minuter...

Hemma i Åmål så väntade min plast pappa Torbjörn på mig och vi åkte till ica och handlade lite mått och gott till i morgondagen (vilket jag kommer till sen). Åkte hem käkade och sedan snabbt iväg igen!

Jag mötte Svenhage, Svensson och Martin på XO där vi satt och njutade av höstsolen som var härligare än någonsin! Efter lite snack så fortsatte vi mot kungsberget. Utsikten var wonderbar. Killarna frågade om jag ville med på Winnerbäck i november och vem tackar nej till det? Inta jag iallafall, så nu har jag något att suckta efter i 2,5 månader frammåt!
Efter kungsberget var det dags för Svenhage att åka hem till sjövik och då gick vi andra till The 50´s för en kvälls kaffe, man kan inte göra något annat än att älska det stället! Efter ca. en timmas fika gick alla hem till var och en, då jag packade inför morgondagens äventyr!

Min klass (bytingen) och paralell klassen bergatrollet ska på hajk i forshaga vilket jag ser fram emot! Först var jag skeptisk om jag verkeligen ville men nu är det mer självklart eftersom man börjar lära känna mera folk i klassen och så vidare...

Nu har jag inte tid för att blogga längre eftersom jag ska på date med min underbara säng! God natt och sov gott dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0