KRISTINBERG 2007-2009

Förut slog en tanke mig i bakhuvudet. Jag saknar redan kristineberg, har bara varit en "icke-kristinebergare" i ca. sju veckor och hur ska då det gå i framtiden. Tror det beror på att jag inte kommer gå i samma klass som Lisa och Caroline, det kommer jag sakna mycket. Alla svenska lektioner som spenderades i grupprummen i epsilon skrattandes och tillsagda av Cajsa.

Så vad var det för speciellt med våran klass? Osammanhållningen? Draman? Nej, våran klass var inte så speciell, inte i klass med 7-9a. Shieet vilken klass, jag tyckte om den klassen, det gjorde/gör alla. Nog pratat om A.
Íbland hatade jag våran klass,ibland älskade jag den, men för det mästa så tyckte jag att det var helt okej. Drömmer i sexan var att komma i E, och det gjorde jag men till besvikelse utan mina tjejer, dom kom i G.
Jag kommer ihåg när man skulle träffa sin klass, jag var såklart med Lisa och Evelina. Jag trodde att kim var mattias och tvärtom, undrade vad alla var förfilurer. Jag började fundera på om Lisa Si och Caroline var tvillingar, ja något i den stilen iallafall... Goa tider det där!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0