Min första dag på gymnasiet...

... var sämre än jag trodde. Jag hade höga förväntningar men dom sjönk så fort jag såg min klass och skolan. Tänkte: Get me out of here! Lärarna var jätte  trevliga och unga, vilket var positivt. Tror inte jag kan göra något annat än att poängsätta min första skoldag:
Klass"kompisar": 4/10
Lärare: 9/10
Skolans utseende: 5/10
Mat/matsal: 0/10
Skolans läge: 6/10
Det är allt jag kan säga om JB än så länge..

Efter jag slutat mötte jag Andrea på stan. Vi kikade i butiker och köpte med mackor från subway, we like. Jag köpte även en väska,björnborg-laptopfodral och en ny skinnjacka idag, dock inte den jackan som planerat utan en snyggare, mycket snyggare. jag kom även på vad jag ska bli när jag blir äldre förut, nämligen: ....radiopratare!

I mogon är det sista skoldagen för denna veckan. Jag och Antonia Moonlight drar till hästholmen för camping, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0