KRÄFTSKIVA


igår hade jag kräftskiva. Började med att jag, Malin, Elin och Hanna gjorde i årdning allt hos mig och sedan kom Nisse så då käkade vi. Efter en stund kom bengtsfors-folket, dvs. Hampus, Adam, Henke, Patrik och Carl, trevliga killar det där, bäst på fest kan jag lova! Vi festade lite till innan Tobbe, Jimmie och Löffe kom,nice!
Sedan var det efter fest hos Nisse!
Kan inte såga så mycket mer än att vi hade trevligt. Vissa stunder var mindre bra men det tar jag inte här!
Tack alla som var med igår för en bra kväll! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

De killarna är ju inte från Bengtsfors men.. Från Dals Långed är dom :) Bäst på fest är dom iaf :D

2009-08-16 @ 17:42:41
Postat av: EmmaKL

Sv: Nej det vet jag men vi kallar dom för det åndå.

2009-08-16 @ 18:03:59
URL: http://emmakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0