Karlstad alone?

Nu fick jag precis reda på att min vän Malin kanske ska byta från media till handel i åmål. Eftersom jag vet att M läser min blogg så ska jag försöka få henne att ändra sig.
Malin om jag ska börja på John Bauer själv så kommer jag säkert bli efterbliven eftersom jag inte känner någon och jag blir nog mobbad för att vara bonde. Kommer säkert få sova i ett eget rum när vi ska på "lära känna - läger" och sitta ensam vid lunchborden. Okej nu överdriver jag nog a little bit men Malin snälla börja på JB!
Malin och jag, första gången vi skulle till Karlstad och shoppa ensamna!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Men Emma då, det är sånt som gör en stark. Att klara saker på egen hand. Åh du kommer få massor av vänner LOvar!

2009-08-18 @ 23:43:08
URL: http://isabelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0