Film mys och bus!

Ikväll har jag varit med dem jag saknat mest, Alice och Jacob. Jag fick hjärtklapp när jag såg J, shiet va lång han blivit och vilken röst han fått, kände är för att han nyss fyllt femton vem vet? Vi "kollade" på showgirls och busade, A busade extra mycket. Jag tycker om den tjejen! Det får snart göras om tokisar.

Är dålig på att uppdatera nu, men jag har fullt upp med skolan. Jag trivs jättebra på JB nu när jag fått mera kompisar, och ska kanske byta till paralell media klassen ''bergatrollet" eftersom jag skulle nog trivas mer med det folket!

i morgon så ska jag köpa ny kamera, hämta ut Winnerbäck biljetterna, tar hem den  nya skoldatan och träffa kompisar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0