Camp Arnäs!

Håll i hatten för nu kommer bilderna från våran hajk på Camp Arnäs!


Bild ett: Stugorna som vi sov i. Bild två: Amanda och Emelie. Bild tre: Daniel, någon och Filip


Bild ett:
Amanda, Emelie och Amanda Bild två: Jag Bild tre: Oskar, Martin och någon
Bild fyra: vi spelar bränboll, mitt lag blev utbrända tre gånger, bra gjort tycker jag!


Bild ett
: Amanda & Amanda i stugan Bild två: Filip, Daniel och Emelie Bild tre: Rickard och
Robert Bild fyra: Amanda Larsdotter




Bild ett och två:
Jag och Larsdotter kände på vattnet och jag fick chansen att fjanta runt lite.
Bild tre: Amanda och Emelie Bild fyra: Emelie och jag visar våran bästa sida!


Bild ett
: Larsdotter Bild två: Axel Robert och Rickard Bild tre: Amanda, Sabina, Amanda och
någon Bild fyra: Amanda Larsdotter


Bild ett och två
: tjejerna i stugan! Bild tre: Bytingen, våran mentor och gympalärare
Bild fyra: Rickart och Robert


Bild ett:
Sofie Bild två: Robert, Rickard och Axel Bild tre: Amanda

Sedan gick jag och killarna och badade



Filip, Daniel och Jag



Bild ett: Daniel, knäppis Bild två: Jag & D Bild tre: Jag, Daniel och Jennifer fick en kul idé:
SÄCKHOPPNING I SPÖREGNET! Det var sjukt kul. Jennifer och jag på bilden

På natten skulle vi ge oss ut i skogen och bli skrämda, jag sket nästan på mig!

Bild ett:
Yomark, Daniiel och Filip Bild två: Rickard och Sabina Bild tre: Lina Elin och Marie
Bild fyra: Filip, jag, Sorie och media folket


Bild två och tre:
SKRÄCKFILMSDAGS! Bild fyra: Bild från köket där vi spenderade hela natten
och morgonen, för oss som dygnade

Whraahh! Jag längtar till skolan i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0