natten till nyår

Hejs, nu är jag med marre och vi typ nyss ätit. innan det så var vimed hanna elin och malin. hanna färgade håret på mig så nu är det möööööööörkt!men jag är jätte nöjd (: i morgon är det nyår och den ska jag tillbringa men mina bästa flickor!

Jag har häller inte berättat om min jul än så det får väl bli av nu! Jag vaknade upp hos pappa, sminkade mig och tog på mig kläder! Efter det skyndade jag mig iväg för att fira jul hos mamma. Släkten kom vid 12 och då minglade vi bara runt och pratade.  vid 1 så åt vi julbord, mumms (!) och "Tomten" kom kl 3. Jag fick ett PSP, pengar tavla, presentkort, kläder och mycket mer! Min jul var mycket långsam men det duger väl, det var iallafall kul att vara med frida.
Nu ska jag vara lite mer social mot marre. Puss!




Mitt PsP

PSP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0