En månad ♥

Det har gått en månad och det är December. Det liger snö på gatorna och på trädens grenar, i love it !
Nu sitter jag och kollar på vänner medans jag smaskar på en glass. Nu har jag inte häller bloggat på ett tag men det ska bli mer av det nu. Här koller lite kort fackta om vad jag har gjort under den senaste månaden som jag inte skrivigt.
 

  • Jag har och marre har gått upp i star i paren
  • Jag har tagit ur min navelpiercing
  • Jag tränat massor inför dansuppvisningen
  • Jag och Anneli har fixat inför jul showen
  • Jag har gått på massa hockey och massa innebandy
  • Jag har varit på danstävling
  • Jag har gymmat
  • Jag har pluggat

Skriver mera sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0