Olivia


Nu sitter jag hemma hos Olivia efter en bra dag, som började med skola.
Tråkiga lektioner till lunch (taccos idag hö..hö), efter lunch så hade vi matte och samhällskunskap vilket var kul för en gångs skull. Efter skolan gick jag hem till Olivia. Vi käkade, va inne på datan och Olle pluggade.
Vid 17:30 drog vi till badhuset. O solade i 20min medans jag pratade med Preben ovh David. När olle var kvar så simmade vi några längder innan vi gick på date med bastun.
När vi var klara på badhuset så åkte vi hem till mig, hämtade grejer och fortsatte hem till Olivia. Och sedan dess har vi kollat på idol (HEJA TOVE) och Olle har pluggar ekonomi, själv så är jag läx-fri! 

när vi såg denna bilden på Patrik Olsen höll vi på och dö, övertrötta som vi var!



Nu ska vi kolla på inlåst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0