Last night!

Shiet va kul det var igår! Gjorde oss i årdning hos älsklings Andrea och sedan blev planerna ändrade, vi gick till Hedlund istället där var Rob, Rick Andreas, Tage, Herou, Lester, Jonis, Albin och Sebastian va. Där var det sjukt kul och jag antar att alla uppsksattade min ljuva stämma med Andrea och Elins comp på tokio hotel när vi spelade guitar hero! Idol var också uppskattat! Det som var lite tråkigt var att vi glömmde kameran, men Elin fångade iallafall några kort med sin mobilkamera (vilket jag också gjorde men alla är tyvärr suddiga).
Killarna spelade även beerpong som jag aldrig sett "live" utan bara på GREEK, fel lag vann tycker jag men men.
Efter några hysteriskt greas-sjungande timmar drogvi vidare till Gabbris 18års fest där det inte det var kul alls, det var nog för att det var slut men Hanna fick jag träffa, nice. Det var kallt torrt så vi gick på efterfest hos Erica.
Det är helt klart att Erica har de bästa efterfesterna på högsta nivå! Det enda som var negativ ar att man fick köra utt massa folk som inte hörde dit alls, but that´s life. Jäklar vad vi dansade altså. Det är en kväll jag sent kommer glömma!

Bilder kommer som småning om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0