Hells sickness

Nu är jag jävligt tött på att sitta hemma och mögla i soffan. Jag vill till skolan (förvånansvärt), jag vill dansa, jag vill till MCD och jag vill framför allt träffa mina kompisar! Men i morgon hoppas jag på att få göra en del av detta iallafall, vi får la se hur jag mår då va.
Tänkte göra mig lite morotsjuice toppat med alvedon, det låter väll gött ellerhur? Tycker det även är skit kul att skriva om ingenting för att fördrivalite tid, eller nej det gör jag nog inte...
- Vafan sladdrar jag om nu då? haha

Kommentarer
Postat av: NAVAS

Om du kollar ett inlägg ner så står det vart jag beställt den ifrån :D haha

2009-10-07 @ 23:24:17
URL: http://sofianavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0