Frdagen

-Igår orkade jag inte uppdatera men men det är väll skit sam!

Det var iallafall näst sista dagen för mig i skolan innan jag går på höst lov, jag tro det eller ej, jag ska till skolan på måndag igen för att göra ett spanska prov jag missade när jag var sjuk. But that´s life helt enkelt.
 
Efter skolan drog jag hem till mamma, käkade och sen övningskörde jag.). Eftersom Min storasyster Bells övningskörde mest eftersom hon är bättre, haha så vi åkte ett par timmar innan jag sätte mig bakom ratten.

När vi kom hem träffade jag Frida en snabbis innan jag drog till Yxan och sedan vidare till ishalen. Det var därby på G såklart och jag tror att nästan hela Åmåls befolkning vad där, det var fullt! Alla hejjar på Nygård, nästan iallafall. Mycket spännande match då första perioden var hård och då stod det 0-0, andra perioden ledde Nygård med 1-0 i två minuter kanske innan ÅSK tog övertaget och slutresultatet bev 4-1.

När matchen vas slut så gick jag, Hanney, Alexandra och Sara till coop för att ladda upp med julmust och choklad inför filmkvällen hos mig. Vi kollade på "Tjenare Kungen", kul svesk film!
And after that åkte alla hem och Sara & Svenna körde hem mig till pappi!


Dock lite synd att jag inte tog lite bilder igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0